دبیر کمیته پدافند غیر عامل گفت: رادیو بالغ بر ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه با موضوع هفته پدافند غیر عامل، تولید و پخش کرده است.

حمید رضا صحراگرد دبیر کمیته پدافند غیر عامل و بحران معاونت صدا گفت: معاونت صدای رسانه ملی از سال گذشته تاکنون با فعال کردن مضاعف کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و برگزاری جلسات متعدد سازماندهی مجددی در حوزه نیروی انسانی، زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی و محتوا انجام داده است.

او می گوید: رادیو بالغ بر ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه با موضوع هفته پدافند غیر عامل، تولید و پخش کرده است ، شبکه‌های مختلف رادیویی به تناسب ماموریت خود، حوزه‌های مختلف پدافند غیر عامل را پوشش داده و در سال ۱۴۰۱ نیز تلاش مضاعفی برای آگاهی و تبیین حوزه‌های مختلف پدافندی اعم از سایبری، زیستی، کالبدی، شیمیایی، هسته‌ای و اقتصادی دارند.

به گفته صحراگرد، این معاونت برای دومین سال پیاپی اقدام به راه اندازی رادیو مناسبتی ایران پایدار نموده که وظیفه آموزش و آگاهی بخشی عمومی در حوزه پدافند غیر عامل را دارد.

او می گوید: کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت صدا همچنین به منظور آموزش مفاهیم و راهکار‌های پدافندی حوزه رسانه، کارگاه‌های آموزشی متنوعی برای مدیران و برنامه سازان این معاونت برگزار نموده است.
صحرا گرد گفت : انتقال تجربه برنامه سازان قدیمی و دعوت از کارشناسان حوزه پدافند غیر عامل برای بهره گیری هر چه بیشتر برنامه سازان رادیو و ارتباط تنگاتنگ با دیگر کمیته‌ها در سطح سازمان و همچنین نهاد‌ها و سازمان‌های متولی از دیگر اقدامات موثر رادیو بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار