دانشجویان همدانی در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ تجمع کردند

استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تجمع اعتراضی جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ را که منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنانمان شد، محکوم کردند.

در این تجمع که در مقابل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، دانشجویان با سر دادن شعار‌هایی، برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگران را خواستار شدند.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این اجتماع خودجوش با طنین فریاد‌های الله اکبر و مرگ بر ضد ولایت فقیه اقدامات تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم و از اغتشاشگران ابراز انزجار کردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع دانشجویان گفت: مسأله امروز اغتشاشگران، مسأله حجاب نیست بلکه موضوع، کل نظام است.

حجت‌الاسلام «سعید کاظمی» تأکید کرد: تمدن غربی با تلاش برای حذف تمدن اسلامی دنبال تبدیل کردن ایران اسلامی به سوریه است.
غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را شهید و ۳۰ نفر را مجروح کردند.

یکی از شهدای این حادثه تروریستی احسان مرادی از اهالی شهر همدان است که صبح امروز با حضور خیل عظیمی از عزاداران بر روی دوش مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان تشییع و در زادگاهش روستای دهپیاز به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.