رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز تعطیلی دانشگاه را رد کرد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس استانها ارجاع داده شد.

 

 

دغدغه روز/

ماجرای تعطیلی دانشگاه آزاد مهریز به روایت شهروندخبرنگار

تعطیلی دانشگاه آزاد شهرستان مهریز در استان یزد دانشجویان و اساتید این دانشگاه را گلایه‌مند کرد.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز ، پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

ماجرای تعطیلی دانشگاه آزاد مهریز به روایت شهروندخبرنگار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز خبر تعطیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز را تکذیب کرد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
با سلام. متاسفانه علیرغم تکذیب خبر تعطیلی دانشگاه آزاد مهریز، ریاست (دکتر صادقی سرچشمه) و معاونت(دکتر مسلمان یزدی) و رییس کارگزینی هیات علمی مهریز (دکتر شیخ علیشاهی)به واحد یزد منتقل شدند. همچنین تمامی مدیران ارشد دانشگاه به واحد یزد منتقل شدند. فقط 180 نفر دانشجوی حسابداری و 12 هیات علمی و 11 کارمند و هیچ ساختمانی از دانشگاه ازاد مهریز باقیمانده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
من امروز با یکی از دوستانم که قبلا رییس دانشکده فنی دانشگاه ازاد واحد یزد بود تماس گرفتم و صحت موضوع را جویا شدم. مثل اینکه قبلا جلسه ای بین صادقی ریاست مهریز با ریاست استان و دبیر هیات امنا و سایر مدعووین تشکیل شده و طی این جلسه موافقت گردیده که دانشگاه ازاد مهریز تا فارغ التحصیلی دانشجویان فعلی موقت دایر و همزمان بطور کامل به مدرسه سما اقایان تبدیل شود. طی این تصمیم برای هیات رییسه مهریز جایابی شده است و سایر اساتید گروه ب بتدریج تعدیل و بازخرید شده و گروه الف به شهرستان های بهاباد و خاتم منتقل شوند. کارمندان نیز تعدادی منتقل و تعدادی بازخرید و مابقی در مدرسه سما ابقا شوند. تمامی موارد به پیشنهاد اقای صادقی مطرح و بعد از تایید صورتجلسه شده و به امضا طرفین می رسد و البته ابلاغ این مصوبه طی نامه ای محرمانه به ریاست مهریز اطلاع داده می شود. البته طبق گفته های ایشان از چند ماه قبل کلیات این برنامه محرمانه موافقت شده بوده و در این راستا بسیاری از کارمندان از جمله مدیر اموزش، مدیر سایت و مدیر هیات علمی و مدیر مالی به دانشگاه ازاد یزد منتقل شده اند.
آخرین اخبار