رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: کارته کای این استان به عنوان تنها مدال آور کاروان جمهوری اسلامی ایران، مدال طلای دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان را به گردن آویخت.

جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: «علیرضا حیدری» ورزشکار شایسته این استان در رده سنی زیر ۲۱ سال و وزن ۷۵- کیلوگرم، موفق به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان شد.

وی بیان کرد: دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از چهارم تا هشتم آبان ماه جاری در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با حضور کشور‌های مختلف در شهر قونیه ترکیه برگزار شد.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک کاروان کامل از تمام رده‌های سنی در بخش دختران و پسران به این مسابقات اعزام کرد که حاصل آن تنها یک مدال طلاب بود که توسط ورزشکار استان مرکزی به دست آمد.

زند اظهار داشت: استان مرکزی در این رقابت‌ها به جز یک ورزشکار اعزامی، ۲ مربی به نام‌های «جمشید زند» و «حمید نیکو همت» را نیز اعزام کرد که هر ۲ مربی در کلاس آزمون داوری این رقابت‌ها شرکت و بالاترین درجه داوری کاتای جهان را نیز دریافت کردند و در مدت برگزاری این رقابت‌ها نیز چند مسابقه را قضاوت کردند.

بیش از پنج هزار نفر به صورت سازمان یافته زیر نظر هیات کاراته استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.