نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خانه ملت گفت: میراث فرهنگی قبل از اتمام قرارداد اجاره شرکت علیصدر، مزایده آن را برگزار کند.

فتح الله توسلی گفت: شرکت سیاحتی علیصدر بیش از ۳۰ سال است که غار علیصدر را در اختیار گرفته و اجاره این شرکت به زودی به پایان می‌رسد.

او گفت:  از وزارت میراث فرهنگی خواسته شده زمینه برگزاری مزایده را مهیا کند تا شرکتی توانمند مدیریت این مجموعه مهم گردشگری کشور را بر عهده بگیرد، شرکت سیاحتی علیصدر، غار علیصدر را به مبلغ ناچیز ۸۰۰ میلیون تومان اجاره کرده در حالی که درآمد‌های غار و سایر درآمد‌ها ده‌ها میلیارد تومان است.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از غار علیصدر گفت: طبق ضوابط مزایده شرکت علیصدر باید قبل از قرارداد انجام شود، باید برنامه‌ریزی برای انجام مزایده زودتر انجام شود تا فرد یا شرکت منتخب زودتر مشخص شود و کار خود را آغاز کند و درخواست ما این است که مزایده قبل از اسفندماه برگزار شود که به نوروز نرسد.

توسلی  گفت: برخی از مسؤولان در تلاش هستند قرارداد اجاره این شرکت را به بهانه کرونا دو سال دیگر تمدید کنند که این موضوع قابل قبول نیست چراکه باید اجاره شرکت در زمان مقرر به اتمام برسد.

او گفت: هر شرکتی مسؤولیت را بر عهده بگیرد مسؤولیت کارگران و کارکنان را نیز به عهده خواهد گرفت،کارگران مطمئن باشند که تلاش خواهد شد حق کسی تضییع نشود.

این مسئول در خصوص روند تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر نیز گفت: زمان تحقیق و تفحصص ۶ ماه دیگر تمدید شده است هر چند ممکن است زودتر به اتمام برسد.

برچسب ها: غار علیصدر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.