فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: راز قتل یک مرد میانسال اهل فردیس که در فروردین ۱۴۰۰ توسط شخصی ناشناس به قتل رسیده بود، پس از غریب به ۲ سال کشف شد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: فروردین سال ۱۴۰۰ خبر وقوع یک فقره قتل در منطقه مشکین دشت فردیس از سوی شهروندان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید:  بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در روز حادثه قاتل به همراه همسرش به خانه مقتول مراجعه و به دلیل اختلافات شخصی با ضربات چاقو نامبرده را به قتل رسانده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به انجام برنامه ریزی قبلی برای قتل و خارج شدن قاتل از کشور در روز حادثه، گفت: علی رغم این موضوع پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مشخص شد که قاتل پس از حدود یک و نیم سال به کشور بازگشته و در شهر تهران ساکن شده که بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این فرد به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

سرهنگ ملکی با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به همراه متهم به مراجع قضایی، گفت: می‌توان با به کارگیری اندکی صعه صدر و کنترل خشم از وقوع بسیاری از جنایات این چنین پیشگیری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.