گلکسی اس ۲۳ اولترا پیشرفت‌های قابل توجهی را برای عکاسی هنگام شب ارائه کرده است.

گلکسی اس۲۳ اولترا (Galaxy S۲۳ Ultra) در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های دوربین دار است، با این حال گلکسی اس ۲۳ اولترا با بهبود دوربین اصلی، زوم و عکس‌های شبانه در نور کم می‌تواند برای عکاسی بسیار بهتر باشد.

افشاگر معروف @UniverseIce می‌گوید مهارت‌های عکاسی در شب و فیلم‌برداری در شب «به‌طور چشمگیری در این نسخه بهبود یافته‌اند» به گونه‌ای که عکس‌های در نور کم آن بسیار بهتر از گلکسی S۲۲ Ultra هستند.

این منبع افزود: "می توان تایید کرد که عکس‌های شب S۲۳ Ultra بسیار قدرتمند و بسیار بهتر از S۲۲ Ultra هستند. من فکر می‌کنم این بزرگترین پیشرفت در گوشی پرچمدار سامسونگ در پنج سال گذشته است. "

ظاهرا فقط عکس‌های هنگام شب نیستند که در این نسخه از گوشی‌های سامسونگ بهبود یافته اند، بلکه Samsung Galaxy S۲۳ Ultra دارای سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که این امکام درگوشی‌های Galaxy S۲۲ Ultra، ۱۰۸ مگاپیکسل است.

با این حال، تحلیلگران می‌گویند که این دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در حال حاضر قادر به گرفتن عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی با باینینگ پیکسل نیست.

پدر حالی که ظاهراً گلکسی اس ۲۳ اولترا همان دوربین‌های زوم اپتیکال مدل قبلی خود، یعنی اس ۲۲ اولترا را خواهد داشت، اما کیفیت تصویر حاصل به لطف رنگ‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهتر خواهد بود.

منبع: TechRadar

برچسب ها: گلکسی ، گلکسی اس 22 ، اولترا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.