رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان با جنگ ترکیبی به دنبال دستکاری ذهن مردم و مسئولان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال دستکاری در ذهنیات مردم و مسئولان کشور است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در نشست خبری در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: جنگ شناختی در این جنگ حرف اول را می‌زند و دشمن با راه انداختن این جنگ به دنبال دستکاری در ذهنیات مردم و مسئولان است.

وحید جلال زاده گفت: امروز در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران هستیم که جنگ شناختی حرف اول را در این جنگ می‌زند. جنگ شناختی در حقیقت دستکاری دشمن در ذهنیات مردم و مسئولان است. یعنی آنگونه که آن‌ها فکر می‌کنند ما عمل کنیم.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان این روز را از روز‌های مهم در تاریخ ملت ایران خواند و افزود: نخستین اتفاق در ۱۳ آبان در سال ۱۳۴۳ بود که حضرت امام (ره) به ترکیه تبعید شدند و در همین روز جاسوسان آمریکایی را از کشور اخراج کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در زمان رژیم پهلوی خون دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ بر کف خیابان ریخته شد و مناسبت دیگر که امام خمینی از آن به انقلاب دوم یاد کردند، تسخیر لانه جاسوسی بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی معتقد بودند که تسخیر لانه جاسوسی نباید رخ می‌داد در حالی که طبق اسناد لانه جاسوسی، در همان زمان جاسوسان آمریکایی‌ها در حال ضربه به انقلاب و زیرساخت‌های کشور بودند.

وی افزود: دشمنان در هفته‌های گذشته در برخی از شهر‌های ایران آشوب به پا کردند، ولی ما نباید اجازه دهیم دشمن وحدت ملی ما مورد حمله قرار دهد، چرا که ایستادن و تقابل دانشجو مقابل دانشجو، همسایه مقابل همسایه و مردم مقابل مردم جز پروژه دشمن و از بین بردن وحدت ملی است.

جلال زاده با اشاره به حمله تروریستی شاهچراغ شیراز گفت: دشمن در خیابان‌ها شکست خورد که سبب شد دست به اسلحه ببرد. بر همین اساس باید ۱۳ آبان را بهتر از سال‌های دیگر برگزار کنیم تا نشان دهنده همدلی و وحدت ما شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.