رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی راه‌های استان ایمن سازی شده است.

ماشااله بهزاد با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها در مدت یاد شده هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان خط کشی شده افزود: جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۷ هزار عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- سرچم با اشاره به اینکه هموارسازی راه‌های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آن‌ها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد: ۸ هزار کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان در ۷ ماهه گذشته تسطیح شده است.

بهزاد در مدت یاد شده رفع افتادگی ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از شانه راه استان را یادآور شد و گفت: راهداران بطور مستمر ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل را نگهداری می‌کنند.

او در ۷ ماهه گذشته از اصلاح ۲۷۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های استان خبرداد و گفت: در این مدت راهداران در دماغه‌های پربرخورد ۸۷۵ عدد استوانه ایمنی نصب کرده اند.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تهیه و نصب ۲۰ عدد چراغ‌های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی ۳ هزار و ۶۰۰ عدد از پایه تابلو و علائم، رنگ آمیزی ۱۴۳ عدد از پایه تابلو و چراغ‌های چشمک زن، شستشوی حدود ۱۰۴ هزار عدد از علائم و تعمیر ۳ هزار و ۶۰۰ شاخه از گاردریل‌های آسیب دیده را از دیگر اقدامات راهداری استان در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

بهزاد با اشاره ه اینکه رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه باید به تابلو‌های اخباری و هشداری نیز توجه ویژه داشته باشند گفت:در ۷ ماهه گذشته ۲ هزارمتر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های استان نصب شده است.

او افزود: در مدت یاد شده هزار و ۶۰۰ عدد سرعتکاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی رنگ آمیزی، اصلاح و نصب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در راستای ملزم کردن رانندگان به رعایت علائم راهوردر جاده نصب ۶ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو‌های الزامی را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:راهداران در محور‌های مواصلاتی استان ۲ هزار و ۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی نصب کرده و همچنین هزار و ۵۰۰ متر از نیوجرسی مفصلی راههاراارتقاء داده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.