دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان از اعلام فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان در سمنان با هدف خلق آثار نو در این حوزه خبر داد.

علی یزدانیان، دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان اظهار کرد: رشد و تعالی فرهنگ جامعه مرهون آگاهی‌بخشی مؤثر جامعه به‌ویژه نسل جوان کشور است.

وی با بیان اینکه نماز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های معنوی، نیازمند توجه بیشتر صاحبان اندیشه و قلم است، افزود: نیاز امروز آحاد جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان فردا نیز متنوع است که به پاسخگویی مناسب و خلق و ارائه آثار نو و جذاب نیاز دارد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری سمنان ادامه داد: ستاد اقامه نماز شهرداری با درک این حقیقت اقدام به انتشار فراخوان تولید کتاب شعر نماز کودک و نوجوان کرده و از تمامی نویسندگان و اصحاب قلم به‌ویژه نوجوانان برای حضور در این رویداد معنوی دعوت شده است.

یزدانیان هدف از این فراخوان را تقویت روح تحقیق و تتبع در زمینه‌های تخصصی فرهنگ نورانی نماز، خلق آثار نو و بدیع در حوزه نماز برای رشد فکری نسل نو و شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار فاخر نماز دانست.

وی عنوان کرد: محور این فراخوان، چاپ مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان بوده و حداکثر زمان ارسال آثار تا ۳۰ آبان‌ماه سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.