امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل صمت و دانشگاه آزاد سمنان

یک تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل صمت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌منظور ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت منعقد شد.

مهدی میرکو، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای توسعه فناوری و کاربردی کردن نتایج تحقیقات دانشگاهی و ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل صمت استان و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد شد.

وی ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت در جهت انتقال تکنولوژی و توسعه صنعت استان سمنان و رفع نیاز آموزشی و تحقیقاتی صنایع استان، کارآفرینی و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، ارتقای جایگاه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش فنی صنایع و معادن استان را از مهم‌ترین اهداف و محورهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و مشاوره جهت رفع نیازمندی‌های تحقیقاتی و فناورانه صنایع استان سازماندهی می‌شود و به ایجاد بنگاه‌های اقتصادی جدید و حتی‌الامکان دانش‌بنیان کمک خواهد شد.

میرکو بیان کرد: برگزاری بازدیدهای تخصصی برای آشنایی با نیازهای تحقیقاتی و فناورانه صنایع و معادن استان و انجام دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی اساتید دانشگاه و انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی منطبق با نیازهای جامعه و صنعت و همکاری با واحدهای صنعتی و کارآفرینان نمونه در جهت افزایش رونق تولید، بهره‌وری و ارتقای فضای کسب و کار از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.