کشاورزان زنجانی از شرایط پایدار جوی برای برداشت محصول استفاده کنند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی چند روز آینده شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود و کشاورزان می‌توانند از این فرصت برای برداشت محصولات خود استفاده کنند.

حسین سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش باران روز گذشته در همه مناطق استان روی داد که بیشترین میزان این بارش‌ها با پنج میلیمتر از ایستگاه قیدار گزارش شد.

وی یادآورشد: هم اکنون اغلب مناطق استان ابری است و برای بعداز ظهر امروز نیز بارش‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

سلطانی اظهار داشت: از فردا /چهارشنبه/ تا اولایل هفته آینده شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود و این وضعیت تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از فردا دمای هوای مناطق مختلف استان کاهش خواهد یافت و حداقل دما در مناطق سردسیر استان به زیر صفر نیز خواهد رسید.

سلطانی کمینه و بیشینه دمای هوای ۲۴ ساعت گذشته مناطق مختلف این استان را به ترتیب زنجان ۸ و ۱۵ درجه، خرمدره ۸ و ۱۵ درجه، ابهر ۸ و ۱۹ درجه، قیدار ۸ و ۱۵ درجه، ماهنشان ۹ و ۱۸ درجه، آب بر ۱۴ و ۲۳ درجه و سلطانیه ۷ و ۱۶درجه سانتیگراد ذکرکرد.

وی افزود: دمای هوای شهر زنجان هم اکنون ۸ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.