جانشین فرمانده انتظامی لرستان ازدستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

فرهاد ابدال چگنی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری به پلیس آگاهی لرستان، دستگیری کلاهبردار در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته پلیس مشخص شد، فرد کلاهبردار خود را به عنوان بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوز قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ابدال چگنی گفت: متهم درتحقیقات پلیس به کلاهبرداری و دریافت مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: شهروندان تحت هیچ عنوانی به افراد ناشناس که با دادن وعده‌های غیر واقعی درخواست وجه نقد می‌کنند اعتماد نکرده ودرصورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.