رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: دستگاه‌های اجرایی به شهرداری نگاه تعاملی داشته باشند.

عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست مدیرکل دادگستری استان با شهردار و معاونین و مدیران مناطق و سازمان‌ها اظهار داشت: شهرداری یکی از دستگاه‌هایی به شمار می‌رود که در خط مقدم خدمت و خدمت رسانی به مردم و جامعه پیش قدم است و در سراسر کشور بیش از ۲۰۰ نوع خدمت توسط شهرداری ارائه می‌شود.

او ادامه داد: از زمانی که فرد متولد می‌شود تا زمان مرگ، شهرداری نقش بسزایی دارد و هرکدام از این ۲۰۰ نوع خدمت اگر یک روز ارائه نشود و تعطیل شود شهر دچار مشکل و بحران می‌شود.

به گفته او، در شهرداری عملکرد کارکنان به نحوی است که تا کنون رضایت نسبی مردم را در برداشته است، باتوجه به عملکرد شهرداری انتظار و توقع این کارکنان از مسئولین نظارتی این است که با شهرداری همکاری و روحیه تعاملی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: گاهی دستگاه‌ها روحیه تقابل با شهرداری دارند این تقابل موجب ضعف در عملکرد و خدمت به مردم می‌شود این روحیه باید به روحیه تعاملی تبدیل شود تا بتوان به خوبی به شهروندان خدمت کرد.

سیفی افزود: در دوره شورای ششم یکی از سیاست‌ها و راهبردی‌های شورا، فساد ستیزی و مبارزه با فساد است و نظارت در عملکرد کارکنان صورت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای شهر و شهرداری معتقد است باید جایگاه کارکنان مجموعه‌ای که در حال خدمت رسانی هستند حفظ شود.

سیفی در پایان ابراز امیدواری کرد: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌ها با شهرداری در طرح‌های شهری و مردمی وقفه ایجاد نشود و در روند کار تسریع یابد، لازم به ذکر است که هم اکنون هر هفته در شهرداری یک پروژه آغاز یا بهره برداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: از زحمات دستگاه‌های قضایی استان در رابطه با تعامل سازنده با شهرداری جهت خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.