سوریه: رژیم صهیونیستی دیر یا زود پاسخ تجاوزگری‌هایش را دریافت می‌کند

وزیر خارجه سوریه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که دیر یا زود با واکنش به تجاوزات خود علیه سوریه مواجه خواهد شد.

فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که دیر یا زود با واکنش به حملات اخیر خود به خاک سوریه مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فیصل المقداد در مصاحبه با روزنامه عمانی «أثیر» گفت: اسرائیل دیر یا زود پاسخ همه حملات و تجاوزگری هایش به خاک سوریه را دریافت خواهد کرد.

او افزود: اسرائیل از عبور برخی از هواپیما‌های غیرنظامی از آسمان سوریه سوء استفاده و از پایین یا بالای آن‌ها به اهدافی در خاک سوریه شلیک می‌کند و در این شرایط اگر پدافند هوایی و موشک‌های سوریه پاسخ دهند به هواپیما‌های غیرنظامی اصابت می‌کند که در این صورت مسئولیت آن متوجه ما می‌شود، بنابراین ما واکنشی نشان نمی‌دهیم.

وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: مواضع ما در قبال این حملات کاملا روشن است و ما اعلام می‌کنیم و هشدار می‌دهیم که اسرائیل دیر یا زود پاسخ همه این حملات و تجاوزات را دریافت خواهد کرد، ما خواستار درگیری نیستیم بلکه چیزی که اکنون به آن نیاز داریم برخورد منطقی و عقلانی است نه رویارویی.

فیصل المقداد اعلام کرد که دمشق بار‌ها از سازمان ملل متحد خواسته است برای توقف حملات و تجاوزات اسرائیل اقدام کند.

ارتش روسیه هفته گذشته اعلام کرد جنگنده‌های اف ۱۶ اسرائیل شامگاه چهارشنبه هشت فروند موشک به سمت اهدافی در حومه دمشق شلیک کردند که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه چهار موشک را سرنگون کردند.

دولت سوریه یک روز پیش از آن اعلام کرده بود که بر اثر حملات هوایی اسرائیل به اهدافی در حومه دمشق یک نظامی زخمی و خساراتی به منطقه وارد شد.

وزارت دفاع سوریه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۴:۰۰، دشمن اسرائیلی در تهاجم هوایی به خاک سوریه با موشک‌هایی از شمال اراضی اشغالی فلسطین، نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد.

وزارت دفاع سوریه افزود: پدافند هوایی این کشور با موشک‌های متجاوز مقابله و تعدادی از آن‌ها را سرنگون کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۳ دی ۱۴۰۱
فکر کنم بترسه ولی ایران اوجاست نباید بترسه
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۱:۳۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
برادر فیصل مقداد عزیز دولت متبوع شما سوریه که نور چشم ماست باید با دولتهایی که دوست هستند حتی لبنان و فلسطین و یمن قراردادهایی ببندیم که کشورهایمان را به بهترین وجه و پیشرفته ترین صورت ممکن ارتقا دهیم ولو غیر ممکن بنظر برسد.نیروی زرهی شما باید بازسازی و تقویت اکثر بکثیر شود. اتفاقا اگر با هم متحد و یک دل و یک صدا عمل کنیم فوری به بهترین نتایج ممکن در عالم امکان می رسیم بطوری که چشم دشمنان مان از پیشرفت های مان کور شود. شک نکنید. علی الله فلیتوکل المتوکلون. یا لیتنی کنت معکم و مع الیمن المیامین فافوز فوزا عظیما. ما ایرانیان سوریه را تا قیام قیامت ول نمی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در عراق از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید عراق را ترک کنند.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است و باید سوریه را ترک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
چرا خود سوریه جواب این اسرائیلی های ترسو را نمیدهند اگر یکبار تلافی کنند دیگر جرات به حمله نمیکنند فوری تسلیم میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
تل‌آویو مشکل جهان و منطقه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
که دمشق از سال 2011 تاکنون هزاربار‌ از سازمان ملل متحد خواسته است برای توقف حملات و تجاوزات اسرائیل اقدام کند و متاسفانه از سال 2011 تاکنون هیچ اقدام نکرده است چرا؟.
آخرین اخبار