حقیرالسادات رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه کمیسیون گردشگری گفت: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبههای تفریحی ورزشی، از جاذبههای مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد نیاز به شمار میرود، لازم است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمعهای فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد شود.
او ادامه داد: طراحی پارکهای موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامه ریزی شود و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعهها بگذرانند، وجود چنین پارکهایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه میشود، میتواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد.
رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: با تولید محتوا در شبکههای ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی میتوان شهر یزد را به همگان معرفی کرد، تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است.
حقیرالسادات افزود: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری ضرورت دارد افتخارات بین المللی و میراثی شهر یزد در دنیا از طریق رسانه و تبلیغات معرفی شود.
او در پایان تاکید کرد: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزههای تبلیغات، در زمینه گسترش تبلیغات گردشگری گامهای موثری برداشته خواهد شد