معاون اجرایی رئیس جمهور:

ساختارهای مدیریتی استان تهران نیاز به تقویت جدی دارد + فیلم

منصوری گفت: قامت مدیریت استان تهران در قالب‌های موجود در استانداری مشکل است و ساختارهای مدیریتی استان تهران نیاز به تقویت جدی دارد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: مجموعه معاونت اجرایی ریاست جمهوری و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری، مسئولیت‌های زیادی دارد که ازجمله آن‌ها که آقای رئیس جمهور امروز در هیات دولت به آن تاکید کردند، پیگیری سفر‌های استانی رئیس جمهور است.

وی افزود: در دور دوم سفر‌های استانی، پیگری مصوبات دور اول سفر‌ها و موضوعات میدانی استان‌ها پیگری می‌شود؛ بخش زیادی از مصوبات در دور اول اجرایی شده و ان‌شاءالله ما با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: دور دوم سفر‌های استانی که با سفر به زنجان آغاز شده و ان‌شاءالله با هماهنگی با رئیس‌جمهور این سفر‌ها ادامه پیدا می‌کند.

منصوری گفت: ساختار‌های مدیریتی استان تهران نیاز به تقویت جدی دارد. تهران بیش از ۱۶ میلیون جمعیت مقیم دارد و قامت مدیریت استان تهران در قالب‌های موجود در استانداری مشکل است.

استاندار سابق تهران بیان کرد: باید ساختار‌ها به لحاظ اجرایی تقویت کرد و دولت باید یک تدبیر برای ارتقای ساختاری ویژه برای تهران ببیند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار