زنگ استکبار ستیزی روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس لرستان به صدا درآمد و آیین ویژه این مناسبت در مدرسه دخترانه "معارف"خرم آباد با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.

همزمان با مدارس ایران اسلامی، زنگ ملی استکبار ستیزی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مدارس لرستان ولایی به صدا درآمد و فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در پاسخ به توطئه های شوم استکبار جهانی و همدستانش توسط دانش آموزان این مرز و بوم سرداده شد.

در حالی دانش آموزان همیشه آگاه لرستان نوای استکبار ستیزی را در مدارس طنین انداز کردند که دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل از نسل جوان و نوجوان با بصیرت، با فتنه انگیزی به دنبال ایجاد آشوب در سرزمین شقایق های سرافراز هستند.

دانش آموزان لرستان یکصدا و یکپارچه فریاد اتحاد و همدلی را در پاسخ به سنگدلی و توطئه روزهای گذشته دشمنان، هتک حرکت به صحن شاهچراغ و زائران مظلومش را به گوش جهانیان رساندند.

امروز بار دیگر دانش آموزان لرستانی همصدا با تمام نوجوانان ایران اسلامی با ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند و انزجار و تنفر از دشمنان این مرز و بوم را با فریاد الله اکبر به دنیا مخابره نمودند.

جمعه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی است که راهپیمایی این مناسبت همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف لرستان برگزار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.