رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: کاربران مرکز پیام پلیس راه شمال استان طی ۷ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۷۲۰ پیام مردمی را رسیدگی کردند.

سرهنگ علی رضایی گفت:کاربران مرکز پیام این پلیس به صورت شبانه روز در مقر پلیس راه استان و پاسگاه‌های پلیس راه آماده دریافت مطالبات و خدمت رسانی به عموم مردم می‌باشند.

او تصریح کرد: طی ۷ ماهه سال جاری کاربران مرکز پیام این پلیس به ۱۱ هزارو ۷۲۰ پیام ارجاع شده ترافیکی طی ماموریت‌های مختلف از جمله رسیدگی به حوادث و سوانح رانندگی، امداد خواهی در جهت برخورد با تخلفات خودرو‌های دارای رفتار پرخطر با اعزام کارشناس، رسیدگی کردند.

رئیس پلیس راه شمال استان ادامه داد: ماموریت‌های ارجاع شده به پلیس راه تنها در زمینه رسیدگی به تصادفات نیست در اکثر مواقع طی تماس با مرکز پیام از سوی مردم به خودرو‌های گرفتار در مسیر از سوی ماموران این پلیس امداد رسانی می‌شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این خدمات رسانی‌ها در زمینه امداد رسانی در زمان‌های مختلف به خصوص در ایام زمستان و خودرو‌هایی که به هر دلیل در مسیر مانده اند، بوده است افزود: مردم می‌توانند طی تماس با شماره ۳۲۱۱۱۰۸۱ تخلفات ناوگان حمل و نقل عمومی را به کاربران گزارش دهند و این پلیس را در کاهش و جلوگیری از حوادث یاری کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان در پایان گفت: تنها خواسته پلیس در مقابل این خدمات و امدادرسانی‌ها این است که هموطنان و رانندگان عزیز با عمل به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در کاهش تصادفات و انجام وظایف خود یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار