رزمایش محرومیت زدایی جهادگران فاطمی ۲ همزمان با سراسر کشور ۲۸ آبان ماه در دامغان برگزار می‌شود.

هاشمی استاندار سمنان در نشست قرارگاه محرومیت زدایی گفت: همه‌ دستگاه‌های اجرایی  برای برگزاری رزمایش محرومیت زدایی جهادگران فاطمی ۲ در استان سمنان با بسیج سازندگی همکاری کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی آبرسانی روستا‌های استان سمنان افزود: سال گذشته به ۵۲ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شد که با اقدامات انجام شده این آمار به ۴۱ روستا کاهش یافته است.

استاندار سمنان، اجرای طرح شهید سلیمانی در زمان شیوع کرونا، رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، رزمایش واکسیناسیون دام ها، کمک به سیل زدگان ونوسازی مدارس را از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در استان اعلام کرد.

هاشمی خاطر نشان کرد:  این اقدامات سبب تقویت امنیت اجتماعی و آرامش مردم می شود.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت : وسعت استان سمنان سبب شده فعالیت های توسعه ای دستگاه های اجرایی به تنهایی مثمر ثمر نباشد و از این رو  بهره مندی از ظرفیت کارهای جهادی بسیج سازندگی  در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته ۲۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه محرومیت زدایی و سازمان بسیج سازندگی اختصاص یافت و امسال ۳۸۳ میلیارد تومان اعتبار برای دستگاه‌های متولی و بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی پیش بینی شده است.

حمیدی بیان کرد: هماهنگی‌های بین دستگاه‌هایی صورت گرفته تا در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بیشترین استفاده را برای کاهش هزینه‌های اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.