رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری اصفهان:

آبگرفتگی خاصی در شهر اصفهان نداشتیم

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری اصفهان گفت:با وجود بارندگی خوبی که شب گذشته شاهد آن بودیم، آبگرفتگی خاصی در معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر اصفهان نداشتیم.

رامین میرعسگری گفت: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران رحمت الهی در شهر اصفهان، از روز گذشته ۴۵ اکیپ ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر مستقر بودند.

او افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری و جلوگیری از موارد آبگرفتگی و خطرات احتمالی، به رغم بارندگی خوبی که شب گذشته شاهد آن بودیم، آبگرفتگی خاصی در سطح معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر نداشتیم.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری اصفهان با بیان اینکه مجموع خدمات شهری آماده انجام فعالیت برای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان هستند، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی اقدامات لازم در خصوص لایروبی و کنترل سپتیک‌ها و نقاط حساس معابرانجام شده بود، مشکل خاصی به لحاظ آبگرفتگی معابر نداشتیم و نیرو‌های شهرداری تا صبح امروز آماده‌باش بودند.

او ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارندگی در هفته آینده نیز وجود دارد، از این رو اکیپ‌های خدمات شهری و مدیریت بحران در هر لحظه آمادگی لازم را دارند تا همه از بارش باران رحمت الهی استفاده خوبی ببرند.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.