رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشورهای اسلامی در کنار هم قرار بگیرند.

سردار سلیمانی صبح امروز پنج شنبه ۱۲ آبان در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به روستای سخی‌آباد شهرستان آق قلا در استان گلستان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال برجستگی خاصی دارد و آن پیروزی ملت ایران بر توطئه آمریکایی و صهیونیستی بود که با استفاده از شبکه رسانه‌ای نظام سلطه درصدد خدشه به ایران قوی و مستقل بود.

سردار سلیمانی بیان کرد: در سال‌های اخیر استکبار به کشور‌های مستقل به ویژه ملت ایران جفای زیادی کرده است و توطئه‌ها و فتنه‌های آن‌ها ضربات اساسی به پیکر کشور‌های اسلامی و مسلمان وارد کرد.

او افزود: آن‌ها تجزیه کشور‌های اسلامی را در دستور کار قرار دادند تا جهان اسلام دچار ضعف و انحطاط شود، اما این اقدامات شکست خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: کشور ما نیز قبل از کودتای ۲۸ مرداد تحت سلطه انگلیس خبیث قرار داشت چرا که ما حافظه تاریخی قوی داریم.

سردار سلیمانی ابراز داشت: جعل یک رژیم کودک‌کش در سرزمین‌های مستقل فلسطین از دیگر جنایات استکبار است و مقام معظم رهبری بیان کردند قرن آینده ازآن اسلام خواهد بود و مقدمات این پیروزی‌ها را مشاهده می‌کنیم.

او گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند تا ۲۵ سال آینده چیزی به عنوان رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند و این رژیم کودک کش در سال‌های اخیر دچار بحران هویت شده است.

این مقام مسئول افزود: رژیم جعلی صهیونیستی بی‌هویت است و از سرزمین‌های مختلفی به آن منطقه کوچانده شدند و دارای پاسورت‌هایی از کشور‌های مختلف هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بزرگترین پیروزی جهان اسلام محو رژیم صهیونیستی خواهد بود تا کشور‌های اسلامی در کنار هم قرار بگیرند و چشم طمع نظام سلطه از کشور‌های اسلامی برداشته شود.

او تاکید کرد: نظم نوینی در جهان در حال شکل‌گیری است و در آن جایگاه ایران اسلامی به عنوان پیش قراول یک کشور تمدن ساز خواهد بود.

این مقام مسئول از مجاهدت‌های شکل گرفته برای آبرسانی در استان و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تشکر کرد.

سردار سلیمانی همچنین گفت: ۳۰ درصد طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور پیشرفت خیلی خوبی داشته و گلستان جزو استان‌های خوب در این زمینه است.

طرح آبرسانی به روستای سخی آباد در شهرستان آق قلا به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا و برای تامین آب شرب این روستا اجرا و امروز افتتاح شد.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این مراسم گفت:بسیج خود را خادم بی، چون و چرای مردم می‌داند و برای خدمت رسانی به مردم در جای جای استان برنامه ریزی می کند.

او افزود: ما با تنش آبی در استان گلستان مواجه هستیم و با تفاهم نامه با آبفا ۴۸۰ روستا را در سراسر استان آبرسانی خواهیم کرد.

سردار ملک شاهکوهی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات و حوادث اخیر جامعه گفت: جامعه‌ای که در آن انشقاق و دودستگی وجود داشته باشد روی پیشرفت و آبادانی را نخواهد دید و همگی باید بدانند که صدای تفرقه و وحدت شکنی فقط از حنجره دشمن بیرون می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار