جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل با کشف ۳۵ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ حجت اله سفید پوست گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با سرقت منزل پایگاه غرب شهرستان اهواز با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی فعال و هدفمند و پایش تصویری هویت سارق منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست گفت: متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۳۵ فقره سرقت با همدستی یکی از سارقان حرفه‌ای به هویت معلوم اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و با راهنمایی متهم دستگیر شده طی یک عملیات پلیسی و منسجم همدست وی نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه آبمیوه گیری، ۳ عدد باند کوچک، یک دستگاه مخلوط کن، یک دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه تستر، تعدادی آچارآلات، تعداد زیادی تیغه اره، تعداد زیادی مته دریل، ۴ دستگاه جارو برقی، ۲ دستگاه ماینر، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه آبسرد کن، یک عدد کپسول اکسیژن، یک عدد کیف حاوی قاشق و چنگال، یک عدد پیک نیک، تعدادی بدلیجات، یک دستگاه آب تصفیه کن، یک عدد پمپ آب، یک دستگاه دوچرخه، ۳ دستگاه ماشین موزر، یک دستگاه دوربین عکاسی کوچک، تعدادی گوشی تلفن همراه، ۴ فقره چک و کارت ملی و شناسنامه و ۱۰ عدد ساعت مچی مردانه و زنانه کشف شد.

سرهنگ سفید پوست گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار