مراسم اربعین شهادت بسیجی مدافع امنیت «حسین اجاقی» با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار تبریز در مسجدنظیر وندی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام نظری سخنران این مراسم با اشاره بر نقش خون شهدا در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب گفت: شهید قبلهاست، قران کریم می‌فرماید شهید مرده نیست بلکه حیات دارد و حی و زنده است.

 

 او با تاکید اینکه شهید عامل موثر در بقای ارزش‌ها از جمله حیات است و اگر این ارزش زنده بماند اثرات خود را درجامعه نشان می‌دهد گفت: نقش شهید در احیای ارزش‌ها بسیار مهم و ارزشمند است، همانطور که شهادت امام حسین (ع) در تاریخ ماندگار شد و تا قیامت این ارزش نیز ماندنی است.

 

او  خاطر نشان کرد: استکبار با ملت ما تا زمانی که دین ما را از ما بگیرد با ما کار دارد و تمام سواره نظام و پیاده نظام خود را بکار گرفته و به میدان امده است.

 

 حجت الاسلام نظری تصریح کرد: دشمن درک ما را در جریانات اخیر تغییر داد و تحول جابجایی اصل و فرع برای ماکار ساز شد، موضوع دشمنان انجام عملیات در سطح جامعه بود و الا بقیه موضوعات و گشت ارشاد بهانه بود.

 

شهید «حسین اجاقی» شامگاه سی ام شهریور در جریان مقابله با اغتشاشات مقابل مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز توسط آشوبگران به شهادت رسید.

 

 

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.