استاندار لرستان اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب سندی از حضور همراه با شور و شعور دانش آموزان و دانشجویان در حوادث انقلاب است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور شهادت ۵۶ دانش آموزی است که به دست رژیم ستمشاهی مظلومانه در خون خود غلطیدند و در ادامه با عزم و اراده دانشجویان لانه جاسوسی غرب توسط جوانان ایران اسلامی تسخیر شد، این روز به یادماندنی تداعی کننده حماسه دانش آموزان در اذهان است و پایه گذار جنبشی حماسی در مبارزه با استکبار جهانی قلمداد می‌شود.

او افزود: ۱۳ آبان در تاریخ پرافتخار انقلاب سندی از حضور همراه با شور و شعور دانش آموزان و دانشجویان در حوادث انقلاب است و این حرکت انقلابی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به وضوح در فضای مدارس و دانشگاه‌ها قابل لمس است.

استاندار لرستان تصریح کرد: حوادث اخیر کشور و تحرکات هنجارشکنانه که ریشه در دشمنی معاندین در خارج از مرز‌های ایران اسلامی دارد، به مثابه آزمونی جدید برای قشر دانش آموز و دانشجو است، زیرا بیگانگان در وهم خود فرهیختگان جامعه را هدف گرفته اند، اما خیال باطل بوده چرا که جوانان وطن هرگز تسلیم خیال پردازی غرب به سرکردگی آمریکا نخواهند شد.

زیویار عنوان کرد: امروز ایران سربلند بیش از هر زمانی به دانش آموزان و دانشجویان خود می‌بالد که با بصیرت، خدعه دشمنان را شناخته و با آن هم صدایی نکرده و در مقابل آن ایستاده اند، شکی نیست ایران اسلامی به پشتوانه ظرفیت عظیم علمی دانش آموزان و دانشجویان سالهاست در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و … دنیا بر سکو‌های برتر ایستاده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.