قشر‌های مختلف مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شیراز امروز بار دیگر انزجار خود را از خونخواران مدعی حقوق بشر اعلام کردند.

هم اکنون میدان شهداءی شهر شیراز پذیرای زنان و مردانی است که بار دیگر در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرد هم جمع شده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند ملت ایران همیشه بیدارند و هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند با دروغ و توطئه وحدت آنان را بر هم بزند.

در این راهپیمایی که با شعار محوری "١٣ آبان حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی‌" در حال برگزاری است، مردم انقلابی مسیر میدان شهداء (شهرداری) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) را با سر دادن شعارهای ضداستکباری و در دست داشتن پلاکارد طی کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز ضمن اعلام پشتیبانی و قدردانی از نیروهای انتظامی، بسیج و حافظان امنیت، بر حمایتشان از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و خواستار برخورد قاطع با فتنه‌گران شدند.

راهپیمایان در شیراز همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به ویژه سه شهید دانش آموز این حادثه، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل و برنامه‌ریزان و صحنه گردانان آن شدند.

مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در ادامه این راهپیمایی با حضور و تجمع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، در آئین بزرگداشت هفتمین روز شهدای حرم شرکت کرده و به عزاداری و نوحه سرایی پرداختند.

در پایان این مراسم نیز پس از حضور در میعادگاه نماز جمعه واقع در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

همزمان این مراسم در همه شهر‌های استان فارس نیز در حال برگزاری است.

روز ۱۳ آبان یادآور سه رخداد تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار