نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون مماشات با اغتشاشاگران و مخلان امنیت جامعه است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در جمع مردم نهاوند گفت: امروز آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در منطقه در شرایط سختی قرار دارد و قصد داشت اجماع جهانی بر ضد ما راه بیندازد، اما موفق نشد.

او با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: برخی‌ها از مماشات و خویشتن داری نیرو‌های نظامی سو استفاده می‌کنند، اما بدانند که این خویشتن داری حدی دارد و نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

فلاحی گفت: کسانی که در آشوب‌ها حضور دارند و کسانی که از آن‌ها پشتیبانی کردند مردم باید این‌ها و پشت پرده‌ها را بدانند و امروز دشمن بیرونی کاری نمی‌تواند بکند و آمریکا در همه عرصه‌ها ضعیف‌تر از قبل شده و افول آن‌ها حتمی است.

او گفت: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که از حقوق عامه حمایت کند و هر چه سریعتر با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره انداخته اند برخورد شدید کند.

نماینده مردم همدان گفت: کسی که به مسجد و مردم حمله می‌کند و چادر از سر افراد محجبه می‌کشد و نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجی را شهید می‌کند باید با او به شدت برخورد شود و جای مماشات نیست.

او گفت: حمل و نگهداری سلاح مجازات دارد و این قانون است و این مطالبه نمایندگان از دستگاه قضایی است که این افراد دستگیر و محاکمه شوند.

فلاحی در پایان گفت: به یاری خدا کشور در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و به اهداف نزدیک‌تر شده و دشمن این را خوب می‌داند و به همین دلیل توطئه می‌کند، اما به امید خدا مسیر آینده رو به جلو و پیشرونده است و باید ایرادات را برطرف کنیم و دشمن را دوباره ناامید کنیم.

برچسب ها: راهپیمایی ، 13 آبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.