قدردانی استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه قدردانی کرد.

غلامعلی حیدری با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه بار دیگر دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرد.

وی افزود: دشمن اهداف شومی برای کشور دارد و ایران یکپارچه را بر نمی‌تابد و به دنبال تجزیه کشور است، اما مردم در جای جای کشور از جمله در استان چهارمحال و بختیاری با حمایت خود از نظام و انقلاب نشان دادند که دشمن هیچگاه به هدف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.

حیدری ادامه داد: مردم بار دیگر وحدت و همدلی خود را به رخ دشمن کشیدند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشور آسیب بزند.


بیشتر بخوانید


افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این راهپیمایی با بیان اینکه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بار‌ها پایداری خود را در راه آرمان‌های نظام نشان دادند، اظهار داشت: حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان و آحاد مردم استان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

وی افزود: حضور آگاهانه دانش‌آموزان ثابت کرد که این نسل پیرو مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و هیچگاه، ولی فقیه خود را تنها نمی‌گذارند و همه پشتیبان رهبر خود هستند.

زهرا حبیبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری نیز حضور زنان و دختران استان در راهپیمایی ۱۳ آبان را باشکوه‌تر از سال‌های قبل ارزیابی کرد و گفت: زنان امروز آمدند تا بگویند برای حفظ ناموس این وطن خون‌های زیادی ریخته شده است و آن‌ها هیچگاه حجاب فاطمی را از سر بر نمی‌دارند و پیرو راستین مکتب فاطمی و زینبی هستند.

وی اضافه کرد: زنان شهیدپرور و پاکدامن این مرز و بوم هیچگاه نمی‌گذارند دشمن با تبلیغات سوء خود از ارزش و جایگاه آن‌ها بکاهد.

حبیبی گفت: همواره پای انقلاب و نظام و شهدا هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.