تولیت آستان قدس رضوی با حضور در موسسه خیریه بوستان شکوه مهر مشهد با کودکان بی سرپرست این مرکز دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

تولیت آستان قدس رضوی با قدردانی از خدمات خداپسندانه مدیران این مرکز، با کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست این موسسه به گفتگو پرداخت و شنونده دغدغه‌های آن‌ها شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه خداوند راه کمال و پیشرفت را در درون انسان‌ها قرار داده است گفت: افراد بسیاری هستند که با داشتن پدر و مادر و برخورداری از رفاه، به موفقیتی نرسیده اند، در مقابل افرادی هم هستند که از نعمت پدر و مادر و امکانات دنیایی محروم بوده اند، اما به مراحل رشد معنوی و مادی دست پیدا کردند.

او افزود: بی شک این نوجوانان فرزندان ما هستند و وظیفه خود می‌دانیم در راستای مسئولیت انسانی و اسلامی به آن‌ها سرکشی کنیم.

محمدهادی اشرافی بجستانی مدیرعامل موسسه خیریه بوستان شکوه مهر گفت: این موسسه ۱۴ مرکز دارد و ۴۳۰ فرزند در این مراکز به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

او افزود: در این مرکز دانش آموزان دخترِ ۱۲ تا ۱۸ سال نگهداری می‌شوند.

همچنین در این دیدار صمیمانه تولیت آستان قدس رضوی هدایایی را به نوجوانان این موسسه اهداء کرد و همه مهمان غذای متبرک حضرت رضا (ع) شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار