کارشناس حوزه رسانه گفت: هدف رسانه‌های بیگانه بی‌اعتمادی بین مردم نسبت به رسانه‌های داخلی است.

مجید اسماعیلی کارشناس حوزه رسانه در همایش سواد رسانه در دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: مهمترین وظیفه رسانه‌های تصویری، شنیداری و مکتوب، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع است عملکرد درست رسانه‌های داخلی می‌تواند مخاطب را از رجوع به رسانه‌های خارجی بی‌نیاز کند چراکه هدف رسانه‌های بیگانه بی‌اعتمادی بین مردم جامعه نسبت به رسانه‌های داخلی است.

او ادامه داد: دشمن برای تکمیل سناریوی ایجاد نفرت در جامعه از ظرفیت‌های فرهنگی، دینی، اقتصادی و نیروی جوان ایران استفاده می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اینکه متاسفانه با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب نتوانستیم جوانان را نسبت ارزش‌های انقلاب متقاعد کنیم، افزود: امروز اگر می‌خواهیم جوانان را به آینده امیدوار کنیم باید ویژگی‌های روحی، روانی و شخصیتی جوانان را بشناسیم و برای آن‌ها هزینه کنیم.

کارشناس حوزه رسانه گفت: سبک زندگی امروز و حضور پر رنگ فضای مجازی بیگانه در زندگی افراد، گسست‌هایی را میان نسل امروز با نسل گذشته ایجاد کرده است بنابر این برای جذب جوانان به رسانه داخلی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

او با اشاره به برای جلب اعتماد جوانان اظهار داشت: اعتماد و اطمینان به جوانان در مسئولیت‌ها سبب جذب آن‌ها و پیشرفت جامعه می‌شود.

اسماعیلی تقرب به خدا و خودشناسی را از ثمرات توسل به اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: در زندگی، اولیای الهی را واسطه قرار دهیم و برای گره گشایی از مشکلات به اهل بیت (ع) متوسل شویم.

او با اشاره به تبلیغات منفی دشمن برای کاهش جمعیت در ایران افزود: دشمن در حوزه جنگ نرم، کاهش جمعیت را پیگیری می‌کند و به دنبال کوچک کردن جمعیت ایران است.

کارشناس حوزه رسانه گفت: دشمنان اسلام برای سلطه بر جهان به دنبال گرفتن دین و ایمان زنان مؤمن هستند در این مورد نیز زنان به ویژه جوانان باید بیدار باشند تا در زمین دشمن بازی نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار