رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طرح بررسی رضایت‌سنجی از خدمات اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه، ۸۶ درصد از گیرندگان خدمت رضایت داشته‌اند.

علی یزدانی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : طرح بررسی رضایت‌سنجی از خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است که در قالب این طرح نظرسنجی از مددجویان به صورت پیامکی و تلفنی انجام می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ هزار و ۶۲۵ هزار پیامک نظرسنجی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خدمت گیرندگان ارسال شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ادامه داد: بر طبق بررسی‌های انجام شده از نتایج پیامک‌های دریافتی، ۸۷ درصد از گیرندگان خدمت از نحوه خدمات‌رسانی در ماموریت‌ها توسط پایگاه‌ها و ۸۵ درصد از پاسخگویی کارشناسان تلفن اورژانس ۱۱۵ رضایت داشتند و به طور میانگین ۸۶ درصد از گیرندگان خدمت رضایت خود را از خدمات این مرکز اعلام داشتند.

یزدانی بیان کرد: در این طرح برای همه افرادی که با شماره همراه با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرند، پیامک رضایت سنجی ارسال می‌شود و بدین طریق رضایت سنجی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.