رئیس جمهور پیشین آمریکا از سیاست‌های دولت بایدن به شدت انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با حمله به جو بایدن و دولت مستقر وی در کاخ سفید، آنها را با شدیدترین الفاظ مورد انتقاد قرار داد. 

بر این اساس، ترامپ در یک سخنرانی انتخاباتی در تجمع حامیان خود در ایالت پنسیلوانیا هشدار داد: آمریکا نمی تواند تحت ریاست جمهوری بایدن دو سال آتی را دوام بیاورد. من در این رابطه تردید دارم. این شرایطی است که تحت دولت بایدن در دو سالی آتی رخ خواهد داد. 

وی با انتقاد تند از شکست های متوالی آمریکا در عرصه بین المللی افزود: ایالات متحده پیش تر هرگز در این وضعیت نبوده است. ما شاهد آن هستیم که در هیچ کجای دنیا مورد احترام نیستیم. حقیقت این است که هیچ چیز خوشایندی درباره وضعیت فعلی کشور وجود ندارد که بخواهم درباره آن با شما صحبت کنم. 

ترامپ در پایان با اشاره به انخابات میان دوره ای کنگره و نقش مهم آن در تعیین رهبری مجلس نمایندگان و مجلس سنا گفت: هر آمریکایی که می خواهد جلوی نابودی کشور را بگیرد و رویای نجات آمریکا را در سر می پروراند، باید انتخابات میان دوره ای کنگره در هشتم نوامبر به نمایندگان جمهوریخواه رای دهد. 

پیش تر نظرسنجی های نشان داده بود به دلیل عملکرد ضعیف دولت بایدن، دموکرات ها دستکم اکثریت خود را در یکی از دو مجلس کنگره از دست خواهند داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۱۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
احترام مختص کسانیست که اخلاق مدار باشند نه امثال شماها. کسی با قلدری به مقام احترام نرسیده. بلکه بالاخره قلدر کشته میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
قبلا هم نبوده خر زرد
آخرین اخبار