تامین برنج پرمحصول، مرکبات و کیوی بازار پایتخت

بخشی از مرکبات، برنج پرمحصول و کیوی بازار میادین تهران تا مهرماه سال آینده از طریق مازندران تامین شود.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه مشترک معاونین سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران با نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: این تضمین وجود دارد که مرکبات، برنج و کیوی بازار میادین تهران تا مهرماه سال آینده از طریق مازندران با قیمت مناسب تامین و به موقع عرضه شود.

او با بیان اینکه مازندران ظرفیت بسیار بالایی در تولید کیوی، مرکبات و برنج دارد و دارای پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین پایانه‌های صادراتی، سورت و بسته بندی این محصولات است، افزود: کیفی‌سازی برداشت محصول مرکبات از اتفاقات خوب در کشاورزی مازندران است که باعث شد محصولات مناسبی وارد بازار شود.

جعفری گفت: سالانه ۲.۷ میلیون تن مرکبات در مازندران تولید می‌شود که افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل دارد و صادرات مرکبات به کشور چین باعث شد رونق بازرگانی این محصولات ایجاد شود.

او افزود: فعالیت‌ها از طریق زنجیره‌ها انجام می‌شود و تامین تا توزیع محصولات از طریق زنجیره‌ها صورت می‌گیرد.

جعفری خواستار ارائه مکان مناسب غرفه برای عرضه محصولات کشاورزی مازندران شد و گفت: امکان عرضه محصول به هر مقدار و با هر اندازه و قیمت به بازار پایتخت وجود دارد و در صورت امکان، غرفه تک محصولی نباشد و به عرضه چندین محصول اختصاص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.