مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تمام تلاش مجموعه داروخانه هلال احمر خوزستان بر خدمات رسانی مطلوب به بیماران است.

محمدرضا زرگر گفت: در داروخانه هلال احمر علاوه بر دارو‌های عمومی، دارو‌های کمیاب نیز عرضه می‌شود.

مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: داروخانه هلال احمر مأمنی برای بیماران نیازمند به دارو‌های خاص است، تمام تلاش همکاران شاغل در این داروخانه بر این است تا با تامین و توزیع دارو‌های بیماری‌های خاص مانند شیمی درمانی، ms، پیوند، روماتولوژی مرهم و تسکینی برای آلام دردمندان باشند.

به گفته او داروخانه هلال جز ۵ داروخانه تخصصی برتر در کلانشهر اهواز معرفی و شد و بیماران خاص پس از دریافت معرفی نامه نوع بیماری و داروی مصرفی از سوی پزشک متخصص و تشکیل پرونده در موسسات بیمه گذار خود، می‌توانند برای تحویل دارو‌های مورد نیازشان به داروخانه هلال احمر مراجعه کنند.

زرگر گفت: دارو‌های تک نسخه‌ای دارو‌هایی هستند که در فارموکویه دارویی کشور نیستند و بنا به تشخیص پزشکان متخخص طی فرآیندی تهیه می‌شوند.

او گفت: دارو‌هایی که به دلیل تجویز بسیار پایین آن‌ها توسط پزشک متخصص به کشور به صورت عمده وارد نمی‌شوند و متقاضیان بسیار کمی دارند با مشارکت شرکت‌های دارای مجوز واردات، تهیه و پس از طی فرآیندی از طریق این داروخانه تحویل بیماران متقاضی می‌شود.

مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر گفت : در تمام کشور با بحث کمبود دارو مواجه هستیم، اما خوشبختانه بعضی دارو‌ها نمونه ایرانی آن وجود دارد که می‌تواند در کاهش التیام بیماران، موثر باشند.

به گفته این مقام مسئول با عقد تفاهم نامه بین داروخانه و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی این خدمت میسر شده تا افراد با توان مالی کم و با شرایط مندرج در دستورالعمل آن معاونت بتوانند از آن تسهیلات بهره‌مند شوند. البته با انعقاد تفاهم نامه‌ای که با معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر وجود دارد بیماران نیازمند هم با ارائه مدارک مورد درمانی و تشکیل پرونده‌های حمایتی نیز می‌تواند حداکثر ۲ بار در سال از این تخفیف بهره گیرد.

واکسن ۴ ظرفیتی ویروس آنفولانزا در داروخانه موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری این واکسن را تهیه کنند.

 شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۷/۳۰ الی ۲۰ در روز‌های کاری جهت دریافت خدمات دارویی به داروخانه هلال احمر واقع در اهواز خیابان کیانپارس ۱۳ شرقی جنب جمعیت هلال احمر استان خوزستان مراجعه کنند.

برچسب ها: داروخانه ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.