با حکم رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان منصوب شد.

به پیشنهاد علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و با حکم حجت الاسلام کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، بهزاد کیان مهر به عنوان سرپرست ستاد کانون‌های مساجد فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست کانون‌های مساجد استان کردستان امروز پیش از ظهر با حضور حجت الاسلام رهبری مشاور ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

بهزاد کیان مهر در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از کامل گلباغی برای فعالیت‌های چشم گیر در امور مساجد استان، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمن، لازم است فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد بر اساس تعالیم و آموزه‌های روح بخش قرآن کریم صورت گیرد، در همین راستا شبکه سازی ویژه آموزش قرآن کریم در شهر سنندج و شهرستان‌های تابعه صورت گرفته است.

او افزود: با راهنمای و همراهی همه کارشناسان و فعالان قرآنی و مسجد با توانی مضاعف به اجرا و برگزاری فعالیت‌های مفید قرآنی در مساجد سطح استان ادامه خواهم داد.

کیان مهر در پایان گفت: امیدارم شرمنده خون شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب نشوم.

گفتنی است کامل گلباغی به مدت ۲۳ سال مسئولیت کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان کردستان را برعهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.