شهردار تبریز از احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان با هدف رفع حاشیه نشینی و رفع خطر از ۴۸ هکتار از مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب خبر داد.

آقای هوشیار  در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در راستای رفع حاشیه‌نشینی و رفع خطر از ۴۸ هکتار از خیابان ۴۵ متری انقلاب برنامه‌ای توسط شهرداری تبریز تهیه شده تا یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان احداث شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در قالب طرح اولیه به شورا ارائه شده است، افزود: در این بین ۵۰۰ واحد دیگر نیز سال آینده در شهرک جوانان احداث می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت احداث هفت هزار واحد در این محدوده وجود دارد و احداث دیگر واحد‌ها نیز در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهند گرفت.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز برای احداث این واحد‌ها یک هزار میلیارد تومان است و طی یک سال ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز تفاهم‌نامه‌ای جهت اجرای دو پروژه دو هزار میلیاردی در شرق و غرب تبریز در دست داریم.

شهردار تبریز همچنین از آماده سازی طرح ساماندهی وانت بار‌ها و اجرای آن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از اولین روز فعالیت مدیریت شهری جدید بنا به مطالبات شهروندان اقدام به بررسی کارشناسی معضل وانت‌بار‌ها کرده و طرح آن را از شهریور آماده کردیم.

وی افزود: شهرداری با مصادیق و فرد خاصی کاری ندارد و یک طرح کلی برای ساماندهی را اجرا خواهد کرد چون بنا داریم این معضل ریشه‌ای و زیربنایی حل شود.

شهردار تبریز ابراز کرد: با اجرای طرح ساماندهی وانت بارها بخش اعظمی از معضل وانت‌بار‌ها در شهر تبریز که خواسته شهروندان است حل می‌شود.

آقای هوشیار گفت: این طرح آماده شده و در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.