رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: طی ۶ ماهه سال جاری نیکوکاران و خیران در مجموع بیش از پنج میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان این شهر کمک کردند.

سید مرتضی دهقانی محمدآبادی رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: طی ۶ ماهه سال جاری نیکوکاران و خیران در مجموع بیش از پنج میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده اند که از این میزان بیش از دو میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: طی این مدت کشاورزان و باغداران نیز با اهدای بیش از ۶۹۹ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه بستر خدمت رسانی هرچه بیشتر را برای محرومان و نیازمندان فراهم کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر  کمیته امداد اقبالیه ۱۳۵ فرزند یتیم و ۴۱۰ فرزند محسنین را تحت حمایت دارد که برای حمایت از آن‌ها یک هزار و ۷۲۸ حامی با این نهاد همکاری داشته البته کمک‌های خود را به شماره حساب افراد تحت حمایتشان واریز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: طی این مدت مجموع کمک نقدی و غیرنقدی حامیان اکرام ایتام و محسنین بیش از یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان بوده است البته در همین مدت بیش از ۴۴۷ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در هفت هزار و ۶۱ صندوق صدقه جمع آوری شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۷*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار