استانداردسازی آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان طبق استاندارد‌های بین المللی

طبق تفاهمنامه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل استاندارد، استاندارد سازی آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی طبق استاندارد‌های بین المللی انجام می‌شود.

محبی  مدیر کل استاندارد استان سیستان و بلوچستان  گفت: با توجه به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری توجه به بحث کیفیت سازی و حمایت از تولیدات دانش بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی با نگاه کیفی سازی و استاندارد، این تفاهنامه به امضا رسید.

محبی افزود: از سال ۹۶ بحث کیفی و استاندارد سازی محصولات با محوریت تولیدات دانش بنیان در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرار گرفت.

وی همچنین استاندارد سازی در بخش خدمات مانند خانه سالمندان و مجموعه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های اداره کل استاندارد استان عنوان کرد.

همچنین طباطبایی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: این تفاهنامه با هدف استاندارد سازی آزمایشگاه‌های دانشگاه ازاد اسلامی در سطح استان در حوزه‌های کیفی سازی صنایع غذایی و معدنی است

وی افزود: طبق تعاریف و مندرجات تفاهنامه برقراری دوره‌های اموزشی توسط اداره کل استاندارد استان با حضور کارشناسان و متخصصان برای مجموعه‌های ازمایشگاهی دانشگاه ازاد اسلامی از آن جمله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار