مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان به گلایه شهروندان در خصوص شلوغی صف‌های بنزین و نبود کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها پاسخ داد.

تعدادی از شهروندان مینابی و سیریکی با ارسال پیام به بخش شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن گلایه از شلوغی صف‌های بنزین و نبود کارت سوخت آزاد در جایگاه‌ها خواستار پیگیری این موضوع شدند.

احمد سالاری فر مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در پاسخ به گلایه شهروندان گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان ۲ یا ۳ عدد کارت سوخت آزاد دارند و راننده‌ها می‌توانند از این کارت‌ها برای سوخت گیری استفاده کنند.

علت شلوغی جایگاه های سوخت چیست؟

سالاری فر در خصوص شلوغی صف‌های سوخت نیز گفت: تعداد زیادی از راننده‌ها کارت سوخت شخصی ندارند و به همین دلیل برای سوخت گیری با کارت‌های آزاد دقایقی معطل می‌شوند.

او گفت: یکی دیگر از دلایل شلوغی صف پمپ بنزین ها، حضور خودرو‌ها به طور همزمان برای سوخت گیری است.

از دلایل انتشار شایعه جمع آوری کارت‌های سوخت تا شلوغی پمپ بنزین‌ها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت در جایگاه‌های سطح استان وجود ندارد، گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم که زمان حضور در جایگاه‌ها را در طول شبانه روز مدیریت و در ساعات خلوت برای سوخت گیری مراجعه کنند.

سالاری فر گفت: اگر رانندگان هنگام سوخت گیری باک خودرو خود را پر کنند، تعداد مراجعه آن‌ها به جایگاه‌ها کاهش پیدا می‌کند و جایگاه‌ها نیز شلوغ نمی‌شود.

جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد از جایگاه‌های بنزین هرمزگان صحت ندارد

هفته گذشته شایعه جمع آوری کارت‌های سوخت آزاد از پمپ بنزین‌های استان مطرح شد که مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان این خبر را تکذیب کرد.

سالاری فر گفت: خبر جمع آوری کارت‌های سوخت سهمیه آزاد جایگاه‌های بنزین و یا کاهش سهمیه کارت سوختِ اختصاصی هر خودرو، صحت ندارد.

او گفت: در این باره هیچ گونه تصمیم استانی گرفته نشده و دستور خاصی نیز در سطح ملی ابلاغ نشده است.

از دلایل انتشار شایعه جمع آوری کارت‌های سوخت تا شلوغی پمپ بنزین‌ها

شایعه جمع آوری کارت‌های سوخت آزاد با چه هدفی منتشر شد؟

احمد سالاری فر مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان گفت: این گونه شایعات توسط بدخواهان و دشمنانی که چشم دیدن پیشرفت‌های ایران اسلامی و مقتدر را ندارند، در راستای جنگ روانی و با هدف التهاب‌آفرینی در جامعه، مطرح و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

تعداد جایگاه‌های سوخت هرمزگان بالاتر از میانگین کشوری است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان را ۱۶۶ جایگاه اعلام کرد و گفت: این استان نه تنها از نظر تعداد جایگاه‌های سوخت کمبودی ندارد، بلکه تعداد آن‌ها بالاتر از استاندرد‌های تعریف شده و میانگین کشوری است.

از دلایل انتشار شایعه جمع آوری کارت‌های سوخت تا شلوغی پمپ بنزین‌ها

توزیع روزانه ۵ میلیون لیتر گازوئیل و بنزین

سالاری فر گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در حال حاضر نفت، بنزین و گازوئیل ۴۳ مقصد تدارکاتی را از مبداء انبار نفت شهید رجایی تامین کرده و روزانه ۵ میلیون لیتر گازوئیل و بنزین نیز در استان توزیع می‌شود و یک میلیون لیتر سوخت جِت هم برای مصرف هواپیما‌ها تحویل فرودگاه‌ها می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.