شست و شو و پاکسازی شبکه برق هندیجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: طرح پاکسازی و شست و شوی شبکه و مقره‌های برق هندیجان با ۱۰ گروه عملیاتی در ۶ نوبت کاری انجام شد.

علی خدری گفت: مجموع اقدامات پیشگیرانه این شرکت برای آماده نگه داشتن شبکه برق باعث شد تا علیرغم آلودگی هوا در روز‌های دهم و یازدهم آبان که باعث نشست گرد و غبار شدید بر روی شبکه تجهیزات برق شد وضعیت برق این شهرستان به حالت عادی برگردد.

او می‌گوید: به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان هندیجان که از یک سو با بیابان و تهدید ریزگرد‌ها و از سوی دیگر با دریا و شرجی و رطوبت مواجه می‌باشد، لازم است تا شبکه‌ها و تاسیسات برق این شهرستان به صورت مداوم شست و شو شود که این امر علاوه بر هزینه سنگین نیاز به گروه‌های عملیاتی مجهز دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از جمله طرح‌هایی که برای ارتقاء سطح پایداری برق در هندیجان انجام شده است می‌توان به توسعه و احداث شبکه فشار ضعیف و متوسط همچنین تعویض ۲ هزار مقره آسیب دیده اشاره کرد.

به گفته او هدف اصلی این شرکت جلب رضایت حداکثری مشترکین برق است و به همین منظور طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارتقاء ضریب پایداری برق در حال اجر می‌باشد.

برچسب ها: برق رسانی ، مقره شویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار