فرماندار شهرستان بروجن گفت: همدلی بین مردم و مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه شهرستان در تمام عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: مسئولان با روحیه جهادی، خدمتگزاری به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند و با جدیت و دلسوزی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

فتاح کرمی با بیان اینکه امسال افزون بر ۳۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ملی و تملک دارایی‌های استان برای روکش آسفالت، احداث سوله شن و نمک در راهدارخانه گوشنگلی، روشنایی سه راهی بلداجی - گندمان و حذف نقاط حادثه خیز و ... در بخش گندمان مصوب شده است گفت: با تخصیص اعتبارات اجرای پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی پیگیری احداث شهرک صنعتی کنرک، ساماندهی گلزار شهدای امام قیس، ایجاد جاده سلامت از گندمان تا تالاب، بازنگری و تکمیل طرح‌های هادی روستایی، پیگیری و رفع مشکلات مربوط به آب شرب تعدادی از روستاها، تسریع در احداث پاسگاه ایست و بازرسی کردشامی، تسریع در تکمیل فرهنگسرا و مرکز جامع سلامت گندمان را از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.

گفتنی است جلسه شورای اداری شهرستان بروجن با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و بخش در محل بخشداری گندمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار