آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برای حمل کالا‌های اساسی از بندر امام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان آمادگی جابه جایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) به نقاط مختلف کشور را دارد.

محمد جولانژاد گفت: عمده مشکل انباشت کالا‌های اساسی در انبار‌های اسکله بندر امام (ره) عدم پرداخت کرایه حمل به رانندگان و کامیوندارن از سوی صاحبان کالا‌های بخش دولتی است.

به گفته او پرداخت به موقع کرایه توسط صاحبان کالا‌های اساسی یکی از مشوق‌های رانندگان برای حمل این گونه محصولات است و برای رفع این مشکل، پیگیری و مکاتبات لازم با تمامی مراجع مربوطه انجام شده است و امیدواریم با پیگیری صورت گرفته شاهد افزایش حمل کالا‌های اساسی از بندرامام خمینی (ره) باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حال حاضر حدود چهار میلیون تن کالای اساسی در انبار‌های اسکله این بندر انباشت شده و آماده جابه جایی نیست که ۷۰ درصد آن‌ها مربوط به بخش دولتی است، در صورت حل مشکل پرداخت کرایه به رانندگان، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی حمل کالا‌های اساسی از بندر امام (ره) را دارد.

به گفته او در چندهفته گذشته طی هماهنگی صورت گرفته با مراجع ذیصلاح مجوز ترخیص یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی شرکت پشتیبانی و امور دام به عنوان یکی از شرکت‌های دولتی از سوی این اداره کل صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.