نیکونژاد گفت: تاخیر ۱۹ روزه برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی قابل قبول نیست.

نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد در نشست کمیسیون شهر هوشمند با اشاره به آمار ارائه شده در ارتباط با عملکرد سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم گفت: تاخیر ۱۹ روزه در پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی صرف نظر از اینکه درخواست شهروند طی چه مدت زمانی برطرف می‌شود، غیرقابل قبول است. 

او اظهار کرد: در میان دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل پلیس+۱۰، اورژانس و ... رقابت در ارتباط با زمان پاسخگویی و رسیدگی با کیفیت به درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تاخیر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را برای شهرداری مناسب ندانست و گفت: پیگیری تا حصول نتیجه بالای ۶۰ درصد درخواست‌های مردمی توسط شهرداری خوب است، ولی اینکه برخی بخش‌ها در رده‌های صفی شهرداری یک موضوع را در حد ۱۹ روز پاسخ ندهند نکته بسیار بد و منفی است.

نیکونژاد ادامه داد: اینکه شهروندان عارضه یا معضلی را در سطح شهر به سامانه شهربین یا ۱۳۷ مطرح کنند، ولی مدیر یا کارمندی در شهرداری اصلا کارتابل خود را باز نکند که این درخواست را مشاهده کند جای تاسف دارد و باید با چنین افرادی برخورد شود.

او با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ باید به یک مرکز واکنش سریع تبدیل شود گفت: به این صورت که به محض اطلاع‌رسانی مردم از وقوع یک اتفاق یا عارضه‌ای در سطح شهر یزد، تیم عملیاتی شهرداری در مدت زمان بسیار کوتاه باید اقدام به رفع اون عارضه کند.

نیکونژاد تصریح کرد: در صورتی که این موضوع در ارتباط با تمامی درخواست‌های مردمی انجام شود و تیم واکنش سریع شهرداری یزد به خوبی عمل کند، قطعا اعتماد مردم به شهرداری هم افزایش پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.