استاندار خوزستان:

هنرمندان به تولید آثار فاخر در زمینه دفاع مقدس بپردازند

خلیلیان گفت: سیره شهدا باید به عنوان چراغ راه مسؤولان، نسل جوان و آیندگان قرار گیرد در این راستا تولید آثار فاخر از دفاع مقدس و زندگی شهدا توسط هنرمندان انجام شود.

خلیلیان گفت: کنگره ملی شهدا با حضور شخصیت‌های بین المللی، ملی و استانی برگزار خواهد شد،  سیره شهدا باید به عنوان چراغ راه مسؤولان، نسل جوان و آیندگان قرار گیرد در این راستا تولید آثار فاخر از دفاع مقدس و زندگی شهدا توسط هنرمندان انجام شود.

خلیلیان بر ضرورت چاپ کتاب مرتبط با دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: چاپ حدود ۲۰۰ جلد کتاب مرتبط با دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

به گفته او برگزاری کنگره ملی شهدا سبب یادآوری دفاع مقدسی است که در طول ۲۰۰ سال گذشته سبب حفظ جمهوری اسلامی ایران شد و اجازه اشغال وجبی از خاک کشور به دشمن داده نشد؛ همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وسیله دفاع مقدس تثبیت شد؛ بنابراین یاد شهدا و بزرگداشت آن‌ها کمک می‌کند که نقشه راه جمهوری اسلامی به خوبی تدوین شود.

استاندار خوزستان در پایان بر ضرورت انتقال پیام دفاع مقدس به نسل‌های جوان تأکید کرد و ابراز داشت: نسل جوان امروز ما در دوران دفاع مقدس حاضر نبود بنابراین باید با برگزاری این کنگره، دفاع مقدس را برای آن‌ها تدوین کنیم.

برچسب ها: هنرمندان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.