خبرنگار رسانه سعودی ایران اینترنشنال، یک عکس قدیمی را بعنوان اتفاقی جدید جا زد تا دروغ‌گویی رسانه وابسته به آمریکا بار دیگر ثابت شود.

در فضا و جریان مطالبات مردمی در کشورمان که اتفاقی بسیار رایج و معمول در هر کشور دنیا است، دشمنان قسم خورده کشورمان فرصت بسیار خوبی را پیدا می‌کنند تا خود را در صف مطالبه‌گران جا دهند و دست به دشمنی خود آن هم به نام مردم ایران بزنند! مثلا در فضای منطقی مطالبه  و گفت‌وگو هرگز سطل آشغال به آتش کشیده نمی‌شود و به اموال مردم تعدی نمی‌شود و یک بسیجی سلاخی نمی‌شود!

در این میان اما دشمن متحد اما ناکام برنامه حساب‌شده دارد، برنامه‌ای با مولفه‌های متفاوت که برای هر ساعت آشوب و اغتشاش برنامه دارد.. نبردی نامتعارف که به قول «آندریو کوریبکو» تحلیلگر ارشد روسی‌تبار حوزه جنگ‌های ترکیبی، جنگ سایبری و جنگ روانی-تبلیغاتی دو بال مهم آن هستند.

بخشی از این جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است که میدان نبرد آن فضای مجازی و حوزه رسانه‌ای است. فضاسازی رسانه‌ای علیه کشورمان در اثناء اغتشاش، هیچ قید و بند اخلاق انسانی ندارد و هر دروغی گفته می‌شود تا منافع تامین شود. رسانه‌های فارسی زبان اپوزیسیون خارج‌نشین بازوی اجرائی سیاست‌های غربی_عبری_عربی در ماه‌های اخیر از هیچ دروغی فروگذار نکردند تا به خیال خود بر آتش اغتشاشات بدمدند. مثلا براساس تازه‌ترین تحقیق انجام شده از سوی مرکز افکار سنجی فارس،  پنج رسانه فارسی زبان بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو  در بازه زمانی مربوط به ۲۳ شهریور تا ۱۶ مهر، رسانه‌های مذکور مجموعا ۱۷۳۱۲مرتبه دروغ گفتند!

سعودی اینترنشنال، شهروند بلوچ را دو بار کُشت!

حالا با دقت بالای مخاطبان توئیتری یک دروغ دیگر طبق معمول از سعودی اینترنشنال ابراز شده است. داستان از آن قرار است که «دروغگو کم حافظه می‌شود»، شبکه سعودی اینترنشنال، در تاریخ ۲۷ تیر یعنی دو ماه قبل از جریان فوت خانم امینی، عکس یک شهروند بلوچ در حال که دستانش به یک میله بند شده را منتشر می‌کند و این طور تیتر می‌زند: «برخورد خشونت‌بار نیروی انتظامی با یک شهروند بلوچ»

سعودی اینترنشنال، شهروند بلوچ را دو بار کُشت!

بماند که تیتر ۲۷ تیر ماه هم دروغ است و فرد مذکور بخاطر سرقت بازداشت شده، خبرنگار این رسانه وابسته به سعودی از دید خود دچار یک اشتباه فاحش می‌شود تا بار دیگر دروغ‌گویی خود و همکاران خود را ثابت کند. «سیما ثابت» خبرنگار سعودی اینترنشنال در پستی در حساب توئیتری خود از همان تصویر ۲۷ تیر استفاده می‌کند و می‌نویسد: «او و بیش از یکصد نفر دیگر در هشتم مهر ماه به قتل رسیدند». دروغی که به صورت سهوی لو رفته اما بار دیگر دروغگویی رسانه‌ای وابسته به آمریکا را ثابت می‌کند. 

سعودی اینترنشنال، شهروند بلوچ را دو بار کُشت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۸:۲۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
خیلی دوست دارم ابتدا رژیم صهیونیستی و سپس عربستان سعودی رو موشک بارون کنیم و این جرثومه های جنایتکار رو نابود کنیم.مرگ بر آمریکا،انگلیس،اسرائیل و آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
ما فقط تلویزیون ایران که تمام اخبارش راست است نگاه می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
گروهک تروریستی عنترنشنال تقدیم می‌کند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
درس عبرت آموز باید به عربستان داد
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۰۰:۳۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
آدم بی سواد مورد خوبی برای سو استفاده هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
پروژه‌ تجزیه ایران در شبکه تروریستی آل‌سعود/ بیش از ۱۲۰ مصاحبه با تجزیه‌طلب‌ها در ۵۰ روز
شبکه ایران‌اینترنشنال در ۵۰ روز گذشته با ۲۵ چهره تجزیه‌طلب بیش از ۱۲۰ بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه را افشا می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
تروریست های مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه و چطور وارد سوریه و عراق شدند؟
چه کسانی از سال 2011 تاکنون تروریست های آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره را وارد سوریه و عراق کرده است؟ سران بی ادب ترکیه جنایتکار با دریافت رشوه و یا پول دلالی از برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی!
آخرین اخبار