رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی:

کسب نخستین سهمیه المپیک نشان دهنده برنامه ریزی مناسب است

ناصر رسولی گفت: در نخستین مسابقه مهم سال توانستیم نخستین سهمیه المپیک پاریس را در رشته تیراندازی کسب کنیم.

ناصر رسولی رئیس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی درباره وضعیت فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوب است زیرا تمام کارهای روتین ما طبق برنامه‌ای که تدوین کرده‌ایم پیش می‌رود و نتیجه این شد که توانستیم خیلی زود و در نخستین مسابقه مهم سال به کسب سهمیه المپیک پاریس نایل شدیم و این نشان می‌دهد که تمام برنامه‌ها طبق برنامه پیش می‌رود و یکی از با برنامه ترین فدراسیون‌ها هستیم.

او ادامه داد: پس از درخشش تیراندازان در قهرمانی و کسب نخستین سهمیه المپیکی ایران برای المپیک پاریس توسط یک خانم تیرانداز و همچنین ارتقای کسب جایگاه خود در رنکینگ جهانی، بنا بر دعوت فدراسیون جهانی 12 نفر برتر به جام ریاست فدراسیون جهانی دعوت شدند و قهرمان این مسابقات به عنوان برترین ورزشکار سال هم انتخاب می‌شود، در حال حاضر پیگیر کارهای مربوط به حضور  ملی پوش  و مربی‌اش در مصر هستیم. ان شاالله در خود مصر هم بتواند نتیجه‌ای که لیاقت و شایستگی را دارد بگیرد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: سطح مسابقات جهانی به دلیل حضور بهترین تیم‌های اروپایی و همچنین آسیایی بالا بود به نحوی که تمامی تیم‌های شرکت‌کننده با آمادگی بالایی شرکت کرده بودند و دنبال این بودند تا به سهمیه برسند. در مجموع از عملکرد تیم راضی بودیم و نتایج هم قابل قبول بود. ان شاالله این روند رو به رشد همچنان تداوم داشته باشد و منجر شود تا به سهمیه‌های بیشتری برای حضور در المپیک برسیم.

رسولی افزود: به هر حال تیراندازان در حد تمرینات و رکوردهایی که داشتند امتیازات قابل قبولی گرفتند و حتی می‌توانستیم در برخی مواد دیگر هم به مدال برسیم یا حتی نماینده در فینال داشته باشیم که با بدشانسی به این امر مهم نرسیدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار