مراسم گرامیداشت شهید معصومی فردا در لامرد برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند جهادگر، شهید سید فریدالدین معصومی فردا در شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت دانشمند انقلابی و مدیر جهادگر، شهید سید فریدالدین معصومی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر فردا پنجشنبه ۱۹ آبان ماه در حسینیه اعظم حضرت زینب (س) شهرستان لامرد به عنوان نخستین خاستگاه مدیریت جهادگونه شهید معصومی برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ و با حضور مسئولان استان فارس و شهرستان لامرد، اقشار مختلف مردم و تلاشگران صنعت برق و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد موسوی، امام جمعه موقت لامرد و با مرثیه‌سرایی ذاکر اهل بیت (ع) حاج سید جلیل احمدی برگزار خواهد شد.

شهید سیدفریدالدین معصومی از جوانان نخبه میهن اسلامی بود که پیش از انتصاب به‌عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر، در دوران مدیریت شرکت غدیر انرژی لامرد، با مدیریت احداث ۲ پست ۴۰۰ و ۲۳۰ کیلوولت و ۲ خط انتقال منشعب از نیروگاه عسلویه، زمینه تامین ۵۲۰ مگاوات برق برای بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم جنوب کشور (سالکو) و اشتغالزایی برای ۲۵۰۰ نفر از جوانان منطقه را فراهم کرد.

بهمن ماه پارسال نیز با مدیریت آن شهید والامقام، پروژه احداث نیروگاه ۹۱۳ سیکل ترکیبی مگاواتی لامرد در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان آغاز شد که هم‌اکنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرانجام این مدیر توانمند و جهادگر که برای پیگیری تکمیل پروژه نیروگاه لامرد به استان فارس سفر کرده بود، در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به فیض شهادت نائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار