همزمان با سراسر کشور این رزمایش با مشارکت گروه‌های جهادی و بسیج ورزشکاران روز جمعه در همدان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: این رزمایش از جمعه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد که در این جهت یک هزار نفر از ورزشکاران بسیجی در قالب تیم‌ها و گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار معرفی شده از سوی بسیج سازندگی حضور می‌یابند.

علیرضا احمدوند افزود: ورزشکاران بسیجی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های محروم، اقلام ورزشی نظیر توپ، تور، تیرک، کیسه بوکس و سایر تجهیزات را در این مناطق توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان تصریح کرد: ۲۰ تیم در مرکز استان و در ۹ شهرستان نیز هر یک بیش از ۱۰ تیم در مناطق کم برخوردار حضور یافته و برنامه‌های جانبی نظیر استعداد یابی، برگزاری مسابقه ورزشی و آموزشی اقدام می‌کنند.

احمدوند گفت: همچنین در صورت شناسایی سالن‌ها و زمین‌های ورزشی معیوب و دارای نواقص فنی، نسبت به بازسازی و رفع مشکلات آن اقدام کرده تا قابل استفاده برای ورزشکاران ساکن در مناطق محروم باشد.

وی گفت: امسال دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ورزشکاران بسیجی برگزار می‌شود و در مرحله نخست تیرماه امسال نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم اقدام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.