معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح شهید خرازی در ۲۵ فضای ورزشی استان خبر داد .

صالح یاوری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح شهید خرازی در ۲۵ فضای ورزشی استان خبر داد و گفت: آزادسازی مجموعه‌های ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در قالب طرح شهید خرازی در استان اجرایی شده است.

 یاوری افزود: در طرح شهید خرازی فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ها رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این طرح جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها و توسعه و ترویج ورزش همگانی، دسترسی به فضا‌های ورزشی تسهیل و اجرا شده است.

این مسوول همچنین تصریح کرد: این طرح ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی با محوریت خانواده و ارتقای سلامت خانواده است که بازی‌های بومی محلی و گروهی ویژه مادران و دختران و همچنین پدران و پسران در قالب آن در دستور کار قرار دارد.

یاوری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی زمینه مناسبی نیز برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان است و موجب ارتقا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مادران و دختران و روز‌های جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه پدران و پسران است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

قزوین دارای ۲۴۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار