تخصیص ۳ میلیارد تومان برای تعریض جاده روستای دانالوی عجب‌شیر

فرماندار شهرستان عجب شیر از تخصیص ۳ میلیارد تومان برای تعریض جاده روستای دانالوی این شهرستان خبر داد.

آقای قادری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جاده روستای دانالو بر ضرورت تعریض جاده روستای دانالو عجب‌شیر برای جلوگیری از تلفات تاکید کرد و گفت: ۳ میلیارد تومان برای تعریض جاده روستای دانالو عجب‌شیر تخصیص داده شد.

آقای قادری با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده روستای دانالو این شهرستان گفت: ایمن‌سازی، تعریض و آسفالت این جاده از بروز تصادفات مرگبار جلوگیری می‌کند.

وی افزود: این جاده در زمان گذشته تنها برای تردد اهالی روستای دانالو که ۶۰۰ نفر جمعیت داشت مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با توجه به افتتاح مسکن مهر و شهرک صنعتی در حاشیه این جاده میزان تردد وسایل نقلیه در آن را بالا رفته و همین امر باعث  تصادفات منجر به فوت در آن شده است.

وی گفت: طول این جاده ۳ کیلومتر است و تاکنون بیش از ۱۰نفر جان خود را در این مسیر از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده اند و مردم منطقه از این بابت شاکی و معترض هستند.

وی خواستار همکاری ادارات شهرستان از جمله بخشداری بخش مرکزی و راه شهرسازی و راهداری و شهرداری عجب شیر شد و افزود: لزوم همکاری همگانی کلیه ادارات در اجرای تعریض جاده دانالو لازم و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.